الجمعة، ٢ نوفمبر ٢٠٠٧

ناقص حتة




أعضائنا الأعزاء
يسعدنا اعلامكم بموعد إصدار البوم وجيه الجديد "ناقص حتة" في الحادي و العشرين من نوفمبر 2007. و يتضمن الالبوم 11 اغنية من الحان و توزيع وجيه عزيز و كلمات علي سلامة و مجدي نجيب. و تتولى شركة " ميراج " للتسجيلات اصدار الألبوم.

و يقدم وجيه حفلا جديدا بمناسبة صدور الألبوم في الثامن و العشرين من نوفمبر في ساقية عبد المنعم الصاوي بمشاركة المؤلف الموسيقى هشام نزيه. يبداء الحفل في الثامنة مساء


أصدرت قبلا ألبومين فى منتهى الروعة


وأخر ألحانى تقريب أغنية" أيدى فى جيوبى" لشاعر العامية"صلاح جاهين"فى ألبوم "إمبارح كان عمرى عشرين"للمطرب محمد منير


الموقع الرسمى للفنان وجية عزيز
تحديث : سعر التذكرة فى ساقية الصاوى :25 جنيها
يا حد يتبرع للفقير للة بتذكرة أو تمن الشريط
اللة يكرمكوا و لا يحوجوا لسماع أغانى حلوة و عجبانى


هناك ٥ تعليقات:

hamsaa يقول...

شوف حد يتبرعلنا احنا الاتنين ممكن

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

معكشي جنية سلف

رضوى داود يقول...

طب انا عندي سؤال تاني
تعرف الشريط يتجاب منين
و انا اشتريه و اسلفهولك

fawest يقول...

همسة - شوفتى من
تبرع الى تعالوا زورونا


مكسرات - الفن لا يكيل بالبازنجان
ولة معايا جنية كنت رحت شربت كوبيتن شاي و قعت للصبح العب إستملاشن



إميرة - لو بتكلمى جد أنا مسثعد للبدل مش السلفة
وعموما حفلة تفوت و لا حد يموت

yamen يقول...

عزيزي فاوست

انا من محبي وجيه عزيز
بس انا حبيت اعلق عشان اقولك حاجة تانية

انا مشيت معاك في شارع رمسيس كله من عند التكعيبة لحد ميدان رمسيس وانا ماعرفش اسمك

يوم ما ماكان معانا محمد طلبة

و كلمة السر عشان تفتكر "سميحة"...افتكرت يا عم ولا لا؟


عموما اتشرفت بيك
تحياتي واشوفك علي خير