الخميس، ٢٢ مايو ٢٠٠٨

كَيّدْ كهان


قلت

بما لك من فنون الكهانه

إخبرينى ... ما أنا بفاعل؟

قالت

انك تحبنى

قلت

لقد قلت لك ذلك ... ما أنا بفاعل

قالت

تريد ان تتزوجنى

قلت

ليس هذا بجديد ... ما أنا بفاعل

قالت

ستتزوجنى

قلت

أخيرا حزت على موافقتك

هناك ٩ تعليقات:

_ زين_ يقول...

كل اللفة دي علشان تخش السجن بإرادة سجانك.. تصدق بالله انت ميه ميه.ز
صباح الفل (معلش هو الجواز كده)

fawest يقول...

أبوللو-
...






...
:)

dodda يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
dodda يقول...

اووووووو
اوبااااااا
الف مبروك يا طه
ياما نفسى تكون واحده حتمسح اسم "فاوست "وتكتب اسم"الاباصيرى " من البصيره
مع انى كنت فاكره انى السبب فى الفستان الابيض ;o)

ان كيدهن عظيم

*حذفت التعليق لانى مصابه بلعنة الاخطاءالمطبعيه

fawest يقول...

دودو-
متنسيش إنى كاتب قصه، ممسوس بخيال عامل زى لعنه، مش لازم تهنينى
الموضوع مش حقيقى قوى
دا شويه أفكار ومشاعر محبوسه على شويه أمنيات وممزوج بخيال ضبابى

ثم انتى السبب فى اليشمك و الحبره البدويه مش الفستان الابيض

فى حاجه أخيره
الكيد الذى أقصده هو كيد الكهان الذى يتغلب على كيد الكاهنات
وأسمحولى أغير أسم التدوينه الى كيد الكهان زى مكنت عاوز الاول

dodda يقول...

فاوست

انا فهمت من الحوار انه هوه الذى كاد لها

لكن كل الدنيا تعرف ان هى اللى لازم تكون سحرته..والا ايه؟؟

fawest يقول...

دودو - اللبس من البوست اللى فات عندك متغير هنا

الفكره هى أنه كاد لها وجعلها تعترف بأحقيته فى الزواج منها بناء على حبه لها، فبالضروره الحب الموجود هو نوع من السحر
سيان من صنعه
هو أو هى
هنك صله بين سحرها الذى صنع الحب و أوقعه فى حبائل الغرام
وبين أنتزاعه موافتها على الارتباط بها

dodda يقول...

ررررررررررررررر
يعنى متغاظه منننننننننك
غالبا حجيبلك الضباب بنفسى

عشان امتنع عن التعليق!!!
بحياة الله فهمت عليك..

فكرنى لما اشوفك المره الجايه فى اى حته
اديك اللى فيه القسمه
مش فلوس لا سمح الله ..ضرببببب

fawest يقول...

دودو- أبوس القدم وأبدى الندم على هبلى وجنونى فى حق أجمل بدويه مدونه فى لحظات غضب

على فكره أنا بتابع مدونتك بإهتمام
بس بلاش أعلق ومتزعليش منى
وتابعى زيارتى
لك خطوه عزيزه
جدا

وأنا قابل النصيب منك
أنت صديقه عزيزه
وقليلون من يحوزون على لقب "عزيزه"