الأربعاء، ٢٧ فبراير ٢٠٠٨

أنا محجوب



أن تكون حراً فى ما لا تريد...حجاب
أن تكون مقيداً فى ما تريد...حجاب

فما معنى أن تكون رئتى طافحه بكِ
دون أن يكون لها حق الشهيق بأسمك

إلا انى داخل حجاب

هناك ٥ تعليقات:

مي بهاء الدين يقول...

طه

طه

طه

بقالي فترة كبيرة ماقريتش حاجة فاهماني زي اللي انت كاتبه ده
وانا باقراها حسيت ان حد بيتكلم على لساني...

انا داخل حجاب انا كمان يا طه

.
.
.
.
.
.

بس

soha zaky يقول...

الله عليك ياواد جامدة جامدة جامدة ، ايه أنت مت ولا وصلت للفلسفة

فريدة... يقول...

جميل ومليان احساس يا طه

حقيقي جميلة

انت فين يا استاذ؟

يارب نشوفك قريب

تحياتى

fawest يقول...

مى
مى
مى

أنا مش شاعر
بس طلعت منى كده
تقولى معاناه !!!!
تقولى شعر!!!!
هى كده
وكمان والله منا فاكر جم إزاى
اصلى كنت بدور فى ورقى القديم ولقتنى كتبت الحاجه دة بس اللى فاكره انى وقتها كنت فى حجاب و متوحد لأقصى درجه


سهى زكى - الكونتيسه
انت أكتر واحده عارفه ان الحاجات الصغيره دى عشان معموله بأخلاص و بحب
ضرورى تطلع متفلسفه و جميله


فريده - انت الى أستاذه
يا جماعه
لأزم تعرفوا حاجه مهمه جدا
ان لحظات التالق دى ناتجه عن معاناه
فمش معقول تشكرونى و تمتدحوا اللحظات المريره دى
انا تخلصت من عبء ثقيل بالكتابه
نرجع ليكى يا فريده
صدقينى أكتر و أكتر
انا مش زعلان منك على ايى حاجه
وكمان كل مره أكون مرتب لمغامير ألاقى اليوم دة مشغول بميعاد تانى
لكن بتابع الجروب
انا اللى عاوز أشوفك
وحشانى
طب رنيلى و أنا أكلمك
خايف بس أكلمك فى وقت غير مناسب

فاتيما يقول...

الله دا كلنا وراء حجاب بقى ؟؟
تعرف يا طه ... انى التدونتين اللى فاتو حاولت أشهق فعلا
بس ملقتيش غير ...
حجاب
حجاب